16 Mayıs 2008

Ortak Renkler Google'da Bir Numara!

"Japonya'da yaşam" diye yazıp arama yapınca Ortak Renkler 1 Numara. Bunu görmek beni oldukça sevindirdi.

2 seneden fazladır sürdüğüm bu blog, kısıtlı da olsa sadık bir okuyucuya ulaştı. Herzaman herkese sık yanıt veremesem de olabildiğince devam etmeye çalışıyorum.

Bu arada iki yeni projem var. Şirket işlerinden bağımsız, hobi olarak devam etmek istediğim:

Commoncolors.net altında "Orada Bir Yer" blogu. Japonya dışındaki gezilerimi buraya aktardım. Hedefim kafayapısı, bakış açısı benzer, Türkçe arkadaşlara yazarlığı açmak. Kendi kendine bir siteyi devam ettirmek zor, sürekli geziye gitmek ve yazmak da. Ama arada bir de olsa pek çok insan gezilerini yazsa harika bir site olur diye düşünüyorum.

Commoncolors Project kod adıyla anılanacak şimdilik. Yine Commoncolors.net içinde bu sefer İngilizce, gezinin biraz ötesinde, dünya kültürlerini gözlemleyen, şahitlik yapan, yalnızca yazılı ortam ile kısıtlı kalmayıp görsel ve sesli medyayı da kullanan bir katalog-site. Bunun oluşması zaman alacak, çunkü insanlara ulaşmak, sonra sinerjiyi yakalamak falan hızla olan şeyler değil.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Taylan
Google analysis ve statecounter iyi istatistiki araçlar. Gerçi google da ip bazlı bir indeksleme yok. Bunu kendilerine mail ile de söyledim. Bakalım ne olur? Eğer ip bazlı indeksleme de yaparsa tadından yenmez çünkü. Acaba haftalık hitin ne kadar? Çünkü statecounter 500 den sonrasını saymıyor veya üyelik istiyor.
TanAkaN...

Adsız dedi ki...

ben ortak renkleri google dan arayıp da açmıyorum sık kullanılanlarıma ekledim ordan hemen tılayıp açıyorum okuyup yorumlarımı yazıyorum bence her yerde bir numara olmalı bu site keşke daha da vaktiniz olsa ve bizimle daha çok şey paylaşabilseniz inşallah o günler de gelir... başarılar dilerim

Berna

Adsız dedi ki...

Ben de Berna gibi sık kullanılanlara eklemiştim..Bu arada tebrik ederim

HAzal